Vi mødes en gang om ugen for at træne. Nogle medlemmer har gennemgået instruktørkurser og kan derfor give lidt vejledning hvis det ønskes.

Vi har en aftale med Fun Bowling at vi kan bruge enten måned/års kort til vores ugentlig træningsaften.
Det koster hhv. 249kr for et måneds kort eller 2500kr for et års kort.
Øvrige medlemmer der ikke har kort, koster det 40kr pr. time.

Antal spillere pr. bane kan variere lidt efter hvor mange der møder op. Vi tilstræber at være 3 spillere på en bane, altså 6 personer pr. banepar.

Efter træningen slapper vi af med en kop kaffe og drøfter hvad der rører sig i klubben, sammensætter hold hvis der er en turneringskamp inden for nær fremtid og ellers vender vi hvad der er af løst og fast.

Træningstider

Voksne: Tirsdage kl. 19-21.
Ungdom: Tirsdage kl. 18-19.

Senior har mulighed for at træne torsdage 19-21. Her er tilmelding dog nødvendig enten på klubbens facebook gruppe eller til et medlem af bestyrelsen.

Træningssted

Vi træner altid i Fun Bowling, Damgade 106, 6400 Sønderborg

Du kan se på dette kort fra Google Maps hvor Fun Bowling ligger.