Hvis du vil være medlem af Sønderborg Bowling Klub skal du betale et årligt kontingent som gælder for perioden fra 1. august til 31. juli året efter. Kontingentet betales i august måned, eller ved indmeldelse i foreningen.

Hvis du ønsker at deltage i turneringer og stævner skal du have en licens fra Dansk Bowling Forbund. Et licensår følger kalenderåret. Førstegangslicens er gratis for ungdom. Øvrige førstegangs licenser koster 250kr.

Ved deltagelse i turneringer betales et fast beløb pr. serie. Dette beløb fastsætter Sønderborg Bowling Klub ved sæsonens start ud fra de forventede omkostninger til baneleje mv. Beløbet tilfalder foreningen som betaler for baneleje ved hjemmekampe og kampe på neutral bane. Kørsel sker i private biler.

Priser:

De aktuelle priser er:

Kontingent (helårligt) 2023/2024

Kontingent-året er fra 1. august til 31. juli.

Unge under 18 år: 50kr pr. løbende måned.
Voksne: 600kr incl. licens.

Ved indmeldelse efter 1. februar betales halvt kontingent.

Licens til Dansk Bowling Forbund (helårligt)

Licens-året følger kalenderåret.

Priser, aldersgrænser mv. fremgår af DBwF Licens Side (står et lille stykke nede på siden).
Nuværende pris er 250 kroner for både Senior og Ungdom spillere.

Træning

Vi har fået en aftale med Fun Bowling at vi kan bruge enten måned/års kort til vores træningsaftener.
Det koster hhv. 299kr for et måneds kort eller 2500kr for et års kort.
Øvrige medlemmer der ikke har kort, koster det 40kr pr. time.

Turneringskampe

Alle herrerhold: 15 kroner pr. serie. Omregnet betyder det at hver spiller skal betale 90 kroner på 6-mandsholdet. På 4 mands herrer koster det 60 kroner.