Sønderborg Bowling Klub (SBK) er en bowlingklub fra 2020, hvor de to tidligere klubber Sønderborg Strikers og Sønderborg Bowling Klub 2015.
Klubben er for alle der har lyst til at prøve kræfter med at bowle klubregi.

Vi vælter kegler – helst alle 10 i første kast for at få et kryds (en strike) på scoretavlen. For nogle lykkes det ofte, for andre sker det mere sjældent.

Der er plads i klubben både til dem der bowler for hyggens skyld og “nøjes” med at møde op til vore træningsaftener – og til dem der betragter træningen som noget nødvendigt for at deltage i turneringer.

Der er mulighed for at træne sammen en gang om ugen. Vi har også nogle hold som deltager i turneringer i det sydjyske område.

Hvis du har lyst til at bowle sammen med os kan du kontakte et af medlemmerne i bestyrelsen eller kigge forbi en træningsaften – du kan finde mailadresser og telefonnumre på vor Kontakt-side.